Si Pandan Ayu Wzrasta: Wydajna aplikacja do zarządzania dokumentami
Si Pandan Ayu Bermartabat to narzędzie użytkowe zaprojektowane w celu usprawnienia usług administracyjnych dla mieszkańców Kab. Indramayu z ograniczonym czasem na manualne zarządzanie ich dokumentami tożsamości. Ta aplikacja oferuje wygodę i transparentność w nieograniczonych usługach administracyjnych związanych z czasem. Jej celem jest ułatwienie efektywnych i wydajnych usług dla użytkowników.
Si Pandan Ayu oferuje różnorodne usługi dokumentacyjne, w tym wyciągi z aktu urodzenia, karty tożsamości dziecka (KIA), wyciągi z aktu zgonu, przeprowadzki międzymiejscowe w obrębie Kab. Indramayu, przeprowadzki międzydzielnice w obrębie Kab. Indramayu, wyprowadzki z Kab. Indramayu, przeprowadzki do Kab. Indramayu, rozdzielanie karty rodzinnej oraz usługi dla niezameldowanych mieszkańców.
Aplikacja zapewnia oszczędność czasu i kosztów, umożliwiając użytkownikom przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i otrzymywanie dalszych informacji, nie wychodząc z domu. Ułatwia proces poprzez umożliwienie ponownego przesyłania dokumentów w przypadku niekompletnych wymagań, automatyczne kompresowanie obrazów, monitorowanie aplikacji w czasie rzeczywistym, powiadomienia za pośrednictwem e-maila i aplikacji oraz funkcję czatu do wsparcia użytkowników.